Friday, July 10, 2009

lama tak tulis

setelah beberapa lama bertapa di dalam kolam ikan bilis. tetiba aku nak tulis .. so aku tulis tapi tak tahu nak tulis apa. hum boring betul laa tapi nak buat mcm mane .. duit banyak-banyak pon tetap boring hahahah.. ada kat 13ratus juta milion kat dalam poket belakang suar aku.. selamber jaa waa tak bising.

aku layan O.L.D humm lama dah aku tak dengar lagu ni marzuran.. mengimbau kembali aku pada zaman remaja yang x de penghujung.. masa zaman tu dalam poket ada RM 1.20 pon boleh lepak taiping, boleh isap rokok, boleh minum air sirap.

so aku janji aku akan stat menulis mulai esok ehhh x mulai lusa eh mulai ikut suka aku la hahaha

2 comments:

  1. kasik buat nasik goreng ikan bilis lah bro, baru aroma dia menaikkan semangat kesukanan lu untuk menulis dengan lebih jaya, yaaa .. semoga lu melastik ke bintang dengan cemerlang ... yeah, yeahhh

    ReplyDelete

Followers