Thursday, January 22, 2009

GIG DAN LIFE

masa zaman dulu memang susah nak dapat gig, oleh kerana aku ni org kampung so setiap gig yang berhampiran memang aku pi .."masa ni laa nak dapat stuff local band". so memori aku terhadap.. DEWAN SAINT JOHN IPOH, DEWAN BULAN SABIT MERAH, HIPPODROME PENANG sangat kuat, crowd dulu memang best. kalau ultra Hingax nyer gig komfirm best. oleh kerana aku dulu semkin makan semekut. so kami pi gig naik bas balik naik ketaapi tapi tu yang best.

TAPE & CD

bagi aku tu lah segala galanya, sampai sekarang separuh koleksi kaset dan cd aku ada. tapi aku dah tak dengar sangat sebabnya . takde kaset player heheheh. cd pon aku dengar dalam kereta tak pon kat opis .. aku tak pasang kat rumah sebabnya aku taknak anak anak aku jadi mcm aku.

sambung... ade kije nak buat

4 comments:

  1. aku tak pasang kat rumah sebabnya aku taknak anak anak aku jadi mcm aku.

    - gua pun sama. Takat ni alhamdulillah sorang pun takde nampak minat hehehe...

    ReplyDelete
  2. gua pun...kena pulak anak gua semua pompuan..

    ReplyDelete
  3. gua pun.. kena pulak anak sorang pun tak dak.. hihihih..

    ReplyDelete
  4. bila sebot hippodrome jgn lopa serta kan skali rockworld!!! dulunaek bas jadam pastu naek feri.. sekolah hari ahad kantoi baju sekolah masok beg.. hahaha.. nostalgia zaman2 jahat dulu.. sayang gambaq2 yg snap dgn kamera dulu hilang abeh kena bawa banjir..

    ReplyDelete

Followers