Wednesday, January 28, 2009




HARI BARU SEMANGAT BARU




Selamat pagi kehidupan !!! moga-moga hari ini lebih baik dari semalam, insallah. pasal malam tadi aku mimpi baiyek punya. hari ni aku kuat semangat dalam hati aku nak layan ABSU pasal apa band ni? bagi aku ini adalah antara band dalam faf list aku. oleh kerana aku ni agak old skol , aku hanya ada koleksi album band lama-lama, band band baru aku kureng pasal apa ? banyak yang stereotype. yerlah kan kalau dah berpuluh ribu mane nak ade ori kan.




cuma bagi aku maner band-band malaysia aku sapport kalau aku jumpa stuf band band tempat aku musti sambar, best ker idak.




ok berbalik dengan ABSU!! album terbaik bagi aku adalah The Sun ov Tiphareth (bagi aku laa) sound yang catchy dan masuk. ketukan drum Proscriptor memang menusuk kalbu muhahah! dan aku rekemen kepada yang baru-baru nak kenal dengan extream layan laa ABSU!! heheh sebelum lepas tu dengar LANGSUYR boleh laa perasan heheheh
1. Apzu

2. Feis Mor Tir Na N'og (Across The North Sea To Visnech)

3.Cyntefyn's Fountain

4.A Quest Into The 77th Novel

5.Our Lust For Lunar Plains (Nox Luna Inlustris)

6.The Coming Of War (Morbid Scream Cover)

7.The Sun Of Tiphareth
tak pecaya dengar banyak kali pastu cuba korang pegang sabit rumput hahahah mau 2 ekar tanah boleh clear !! tak yah susah-susah nak upah bangla!!

No comments:

Post a Comment

Followers