Friday, February 6, 2009

AKU DAN LAUT

Pulau tenggol


(ni pulau pemanggil)


takde tempat dalam dunia ni selain dari laut cukup mendamaikan aku .. kalau korang ikut aku pasti korang heran pasal apa kalu aku book chalet pon aku tetap tidur tepi pantai... best ooo aku sebenar ada geng ... kalau kami dive .. semestinya waktu malam tidur tepi pantai .. berbantal kan pasir dan berselimutkan angin. hahahah




Tapi tak laa gyla tidur kat pulau yang ramai orang .. ada pulau tertentu jaa !! Pulau Pemanggil, Pulau Redang, Pulau Tenggol , Pulau Payar.. kat lelain tempat aku tak pernah buat pasal ramai or





dive bagi aku aktiviti yang paling best ... mase ni lah kita mcm superman .. cuma superman pakai spender kat luaq aku pakai kot dalam heheheheh
nanti aku cerita lagi ekkk ...


No comments:

Post a Comment

Followers