Wednesday, February 4, 2009

HARI SEMALAM CILAKER LAGI

etahlaa woii aku apa nak jadi .. semalam dengan semangat baik berbaju melayu satu set aku ada majlis kat PJ HILTON. aku park laa bawah jabatan kat hilton pasal dalam hilton .. maklum org semekin tak leh park dalam hilton ..

oleh kerana opis aku host ini program .. so aku ada laa kat situ seawal kul 10 pagi setup apa yang patut.. ptg tu aku ada game rugby so kena rushing balik opis .. dalam kul 4.30 ptg bagai nak gyla aku stat moto aku haram takmau nak idop.. dalam hati aku cilaker aaa ape laah pulak hal moto aku ni .. game nak stat ni dalam kul 5.30 ptg .. nak tak nak dalam ujan tu aku lari balik ker ballroom pinjam moto kawan aku .. sambil bagi amanat .. "zul aku pinjam moto ko sambil tu ko tolong stat moto aku ekk" bedesup aku balik opis ...
nasib baik aku sempat sampai opis .. amik barang untuk stat kan game petang tu... lepas abis game tu aku pon pi laa balik hilton .. dari opis aku pakai laa baju melayu .. sampin nye aku pakai laa kat otel.
ok majlis selesai aku pon terfikir mcm mane lah aku nak balik nanti.. aku pon mintak laa tlg kawan aku tunggu .. sambil aku stat moto tu.. nak jadi cerita kepala dari tengahari tu punya laa berdenyut , tambah masa game rugby & on the way tu ujan kaw kaw nye..
so aku stat laa moto aku untuk malam tu tak boleh .. so aku minta laa kawan aku antar aku balik umah.
pagi tadi aku pon naik bas pastu naik putra (seram siot aku tak pernah naik) camtu ekk rasanya.. so sampai kat area hilton pj tu .. aku pi la kat moto aku bawah jabatan.. aku tawakal jaa kalau ada moto aku tu ada laa kalu tak da .. dah takde jodoh bagi aku heheheh. soo aku pon try stat .. tak idop!! .. tolak laa lebih kurang satu kilo .. pi kedai , sampai kedai cekk .. mula mula ganti plug.. stat balik tak idop .. aku syak mcm suis dier jer..so pomen tu pon bukak .. haiyaaaaaaaa cilakak ... ada orang nak cuik moto aku semalam dia sudah kasi potong itu wayarrrrrrrrr aduiiiii .. dah laa keta baru lepas kena cuik ni moto lak hampir di cuikk.. adui apa laa malang idup aku ni.. kalu nak cuik kasi ilang terus kan senang tak lah teruk aku nak menolak moto tu kat sekilo .. pecah peluh aku ..
argggghhhh

2 comments:

  1. banyak istghfar jas... kadang-kadang kita marah kat sapa ntah... marah kat orang ke marah kat takdir yang telah ditentukan...

    ReplyDelete
  2. marahkan pada blues..lagu blues tengah malam minggu..

    ReplyDelete

Followers